Az Új gyermekek fegyelmezése és felemelése

 Az Új gyermekek fegyelmezése és felemelése

 

Michelle Eloff közvetítése
Johannesburg -2004

Forrás:lightweaver

Fordította- Gárdi Mariann



Kuthumi vagyok, és a szeretet és a bölcsesség sugarán jöttem, hogy üdvözöljelek benneteket ebben az időben, és elhozzam a megértés, a bölcsesség, az igazság és a szeretet áldásait.

Üdvözlet, szeretetteim. És nagy örömmel a szívünkben találkozhatunk ezen a napon, miközben szilárdan Krisztus szívében és biztonságban Isten tenyerén tartunk benneteket.

Mikor Krisztus jelenlétében csatlakozunk hozzátok, szeretnénk elhozni azokat az üzeneteket és tanításokat, amelyekkel felemelhetitek és fegyelmezhetitek azokat az új gyermekeket, akik ebben a pillanatban élnek a bolygón, és akik gyors ütemben haladnak. A föld energiájának vibrációja fokozódott. Ez a bolygón élő, magasabb vibrációs-frekvenciájú lények jelenlétének következménye. És ez az eredmény, mindazok munkájának köszönhető, akik tudatosan dolgoznak a saját fejlődésükön, ezzel növelve a saját vibrációs frekvenciájukat.
Sok ember azonban még mindig nem érti, mi a magasabb vibrációs frekvencia eredménye. Az emberiség még mindig be van zárva a harmadik dimenziós rezgésbe, és bár a tudat nagy része túlmutatott ezen a téren, még mindig nagy a megértés hiánya.

Az új gyerekek lehetőséget teremtenek arra, hogy megváltoztassák az emberiség tudatát, valamint megértsék a rezgést, a többdimenziós interakciót a tudat, a tudattalan és a tudatalatti feltárásán keresztül, és a tudat ébredését mind a tudattalan, mind a tudatalatti felé. Most az átlagos felnőtt, aki a földön volt, mondjuk 30 vagy több évvel ezelőtt, nehézségekbe ütközik a gyorsabban rezgő személy fogalmának megértéséről. Pontosan ez okozta az ilyen gyermekek hibás diagnózisát.

Ez azért van, mert az emberiség nem érti, mit jelentenek ezek a frekvenciák.
Ezek a gyerekek különböző neveket kapnak: Indigó, Kristály, Arany és Szivárvány. Ezúttal mi viszont egyszerűen, csak Új gyermekként fogjuk nevezni őket, mert mindegyikük magas rezgési frekvenciával él. Sok ilyen gyermek sokkal fejlettebb tudatú, mint a bolygó átlagos emberi felnőttjei. Ezért ez súrlódást okoz a környezetben.

Most próbáld elmondani az átlagos emberi lénynek, hogy a gyermeke sokkal fejlettebb, mint ő. Nagyon nehezen értené meg. Ez az evolúciós szint viszont, nem teszi kevesebbé a szülőt - mindössze sok lehetőséget kínál a szülő számára, annak érdekében, hogy felismerje, megértse, hogyan kell együttműködni a fizikai világon belül az energiával, ezért nincs megítélés vagy elmarasztalás arról, hogy a személy fejlettebb vagy sem.
Ti, mint tudatos szülők és nagyszülők, nagyon fontos láncszemei vagytok az élet folyamatának, és ezt az aranyos láncolatot nevezzük az új életmód lehetőségének. Ti, akik ezeknek az új gyermekeknek szülei és nagyszülei vagytok, lehetőséget nyújtotok más felnőtteknek arra, hogy megtanulják megérteni, mit hoznak ezek a drága lények erre a világra.

Először is, az embereknek meg kell érteniük, hogy ezek a gyerekek nem ugyanazok, mint amilyenek ők voltak akkoriban. Tehát egy hároméves kora nagyon különbözik a 30, 40 vagy 50 évvel ezelőtti hároméves kortól. Már 20 évvel ezelőtt is nagyon különbözőek voltak, mert a földetek állandó változáson megy keresztül. Ezért a tudatosság is mindig változni fog.

Ezek a gyermekek nyitottabbak a körülöttük lévő világra. Mivel a Föld tudatosságának szintje emelkedett, automatikusan ezek a gyermekek képesek arra, hogy úgy szülessenek a világba, hogy tudatosságuk érintetlen marad, és tudatosabban fejlődtek, mint akik régebben hasonló korúak voltak.

Tehát nagyon fontos, amikor megmagyarázod valakinek, miért különböznek ezek a gyerekek, hogy világossá tedd, hogy ez az egész kollektív munkája, amely felemelte a tudati rezgését, ami lehetővé teszi ezeknek a gyerekeknek, hogy többet mutassanak meg tudatosságukról és pszichikus énjükről. És ahogy az evolúció folytatódik, és ahogy a tudat tovább fejlődik, a gyerekek még nagyobb lelkierővel megáldottak lesznek, mint amilyenek jelenleg ti vagytok.
Ezek a gyerekek azért vannak itt, hogy teljesen lebontsák a régi paradigma rendszerét, hogy eltöröljék azokat az elavult hitrendszereket, melyeket felvettetek, a szüleitektől, nagyszüleitektől. Mert ez egy olyan idő, amely nem más, mint Gaia, és mindannyian a tudatosság felgyorsult növekedési ütemén haladtok át, de egy felemelkedési folyamaton is keresztülhaladtok.

Minden alkalommal, amikor a lények egy csoportjának tudatossága emelkedik, a Földanya rezgése növekszik. Ezért beszélünk oly gyakran a különböző dimenziókról, amelyek befolyásolják a világot adott időpontban, és hogy miként hatnak egyénenként ezek a dimenziók, különböző időpontokban az utatokra.

Rezgések, frekvenciák:
Ezek mind meghatározzák, hogyan tapasztalod meg az életed. Mivel ezek a gyerekek annyira érzékenyek, fel fogják fedezni, amiket eltitkolnak a környezetükben. Nagyon érzékenyek lesznek a frekvenciákra, amelyeket talán a többség nem képes érzékelni, és ez azt is eredményezheti, hogy néhányan kiszámíthatatlanul fognak viselkedni.

Ami a hiperaktivitást illeti, vagy a figyelemhiányos rendellenességet, ahogyan olyan általánosan ismeretes, ezeknek a gyerekeknek nincs evvel gondjuk. Igen, van néhány - nagyon kevesen közülük -, akik valójában ADD-től vagy ADHD-től /figyelemhiányos, vagy figyelemhiányos és hiperaktív rendellenességtől/ szenvednek. A túlnyomó többség azonban nem. És itt lép be a tudatosság nagy változása. Itt kezdődik az oktatási rendszer megváltozásának igénye. Az anya és a gyermek közötti kapcsolatnak meg kell változnia annak érdekében, hogy ezeket a gyermekeket a lehető legjobb módon támogathassák. A figyelemhiányos rendellenesség egyszerűen - egy gyermek, akinek nehézségei vannak egy meghatározott időpontig koncentrálni. Emiatt, természetesen nem tudnak összpontosítani valamire, mert az energiájuk túl gyors.

Ezért mondtuk, hogy fontos - létfontosságú -, hogy az állatokkal együtt éljenek ezek a gyerekek, ahol kölcsönhatásba léphetnek az élőlényekkel, energiáikkal. Ez automatikusan nyugtatja rendszereiket, és sokkal jobban tudnak majd fókuszálni az adott pillanatban, hiszen 10-15 perc a legtöbb, amire összpontosítani tudnak ezek a gyerekek.

Egy televízió, vagy a számítógép előtt hagyni őket órákig, a végén többet fog ártani, mint amit használ, mert elkezdi felborítani a testük elektromos rendszerét, és ez még inkább blokkolt és torz energiát eredményez.

Egyes gyerekek végül letargikusak lesznek, nem érdeklődnek semmi iránt, nem fókuszálnak, és egy függőségi minta alakul ki, ahol csak a TV-jüket vagy a számítógépüket akarják, és elveszítik a kapcsolatot a természettel.

Ez sok más problémát, tanulási problémákat eredményez, amikor a természettudományokról tanulnak. Tehát a televíziót minimálisra kell csökkenteni, de ha televíziót vagy számítógépet használnak, figyeljenek, hogy az oktatás jellegű legyen.

A gyermekek számára ideális környezet, különösen óvodában vagy iskolai környezetben, az ahol a gyerekeknek programokat szerveznek, mert azt nagyon élvezik. Bizonyos mértékig a rendszeresség biztosítja a biztonságérzetüket  -Pl:- reggel egy mese vagy egy olyan történet, amely nem túl hosszú, és megengedheti, hogy átírja a történetet, vagy válasszon egy témát, és ajánlja fel a gyereknek a lehetőséget, hogy a képzeletét használja, és hozzájáruljon a történet tartalmához. Ezután, a gyerekeket ki lehet vinni a szabadba. Ez 15-20 percig tarthat. Ezután egy másik tevékenység lehet valami kreatív - talán festés, rajzolás, formák kivágása. 15-20 percig is. Gyorsan látni fogja, ha a gyermek unatkozik. Ezt követően vagy labdajátékokat vagy az állatokkal töltött időt ajánlanám. Ezután ha megnézzük, akkor láthatjuk, hogy a gyermek számos tevékenységet tapasztal, és képes volt arra, hogy felhasználja az összes olyan energiát, amelyet rendszerint nem használ fel egy osztályteremben, mert nagyon hosszú ideig egy helyben kell ülnie.  Használta a játszótéren  a képzeletét, és a kreatív kifejeződéssel is energiát használt - és nincs semmi probléma, hogy mindenkit megzavarna, mert fókuszált és elmerült abban, amit csinált.

Megértjük, hogy mindig lesz olyan gyermek, akinek nehéz lesz koncentrálnia vagy összpontosítania, és itt akkor meg kell nézni a gyermek, otthoni környezetét. A gyermekekkel való foglalkozás nem csak az iskolában való viselkedését vizsgálja. Meg kell értenünk, mi történik az otthoni környezetükben. Ha problémák vannak a szülők között, akkor például a gyermek verekedőst játszik, különösen, ha a gyermek nem érzi biztonságban magát abban a környezetben, harap vagy üt, talán hisztizve földhöz vágja magát.

Amikor a gyerek így viselkedik, a szülőnek vagy tanárnak el kell magyaráznia a gyermeknek, hogy tudja, hogy dühösnek érzi magát, de nem érti, hogy mi szükség van, sikoltozni és rugkapálni stb, és ha befejezte, akkor odajöhet, és elmondhatja, hogy mit akar - ezután sétáljon el tőle. A gyermeknek látnia kell, hogy evvel a viselkedéssel, nem fogja elérni, amit akar. Ellenkező esetben a gyermek ezt a viselkedést fogja használni a manipuláció eszközeként sok éven át, talán egészen a késői felnőttkorig. "Ahhoz, hogy megkaphassam, amit akarok, csak hisztiznem kell."

Tehát az elején a csírájában el kell fojtani ezt. Nem hagyod el, mert azt mondtad a gyermeknek, hogy nem érted, hogy mit akar mondani a sikoltozás és a kiabálás végett. Tehát nem hagyod ott. Emlékezz erre. Az otthonában is szüksége van a gyermeknek határokra. Ésszerű határok nélkül a gyermek soha nem fogja biztonságban érezni magát ahhoz, hogy megismerje önmagát és a környezetét, ezért szülőnek, nagyszülőnek vagy tanárnak nagyon határozott határvonalat kell kialakítania, és a határnak állandónak kell lennie. Ne tolja el a határt minden második nap; ez csak megzavarja a gyermeket. Például a határ - éles tárgyakkal nem lehet játszani, de a műanyag vagy a fából készült tárgyakkal igen. Ez egy határozott határ, és ha a gyermek éles tárgyakat kaparint meg, akkor ugyanabban a pillanatban vedd el  és helyettesítsd műanyag vagy faeszközzel. Ha elveszel valamit, ami veszélyesnek minősül, és valami mással helyettesíted, akkor azt mutatod meg a gyermeknek, hogy mindig van alternatíva; Mindig van valami, ami el fog jönni, ami lecseréli, kiváltja azt, amit elvettek. Ezáltal a gyerek biztonságban érezheti magát. Általánosságban a múltban elfenekelték, és azt mondták a gyerek rossz, mert késsel játszott, szülő az ijedségtől sokkot kapott és üvöltött a gyerekkel, de anélkül, hogy megmagyarázta volna, miért, és ez egész nemzedéken át zavart okozott. Ez ami, mint a veszteség és hiány mutatkozott meg: van valamim, és te a lehető leghamarabb elveszed tőlem minden magyarázat nélkül.

A gyerekeknek meg kell mondani, miért történik valami, és mi történik pontosan, koruktól függetlenül. Mindig emlékezz erre. Fontos, hogy megmagyarázd, azt is miért hagyod valakire,, és ha hiszed, ha nem, már egész pici kortól hamar megértik. És látni fogod, hogy ahogy a gyermek idősödik, a biztonságérzet még mindig meg van, mert megértik a szülő cselekvéseinek motivációját. Ez megkönnyíti a szeparációs szorongást. Ha a határok állandóak, a gyermek megtudja, hol kezdődik, és hol végződik ez a határ. Ne is álmodj arról, hogy a gyermek biztosan nem teszteli ezeket a határokat. Ez bizony elkerülhetetlen, és ott a szülőnek ki kell állnia ezért, következetesnek kell lenni. Ha nem vagy biztos benne, hogy egy jól meghatározott határvonalat választottál ki, akkor számíthatsz arra a tényre, hogy a kicsi megpróbálja kitolni ezt, csak azért, hogy lássa, valójában mit jelent, amit mondasz; Csak kicsit engedj, és elvesztetted a „csatát”, hogy úgy mondjam. Ez egy olyan rendszer, amelyet be kell tartanod annak érdekében, hogy a gyermek egy egészséges és biztonságos környezetben fejlődjön.

Azt mondjuk, hogy rendkívül fontos, hogy más módszerekkel próbálkozz, a helyett, hogy megütnéd. Mert ha a gyerek folyamatosan kikap, azt az üzenetet plántálod belé, hogy erőszakkal eléri, hogy valamit megtegyenek neki,/hisz te is erőszakkal vetted rá valamire/ és hogy rendben van az erőszak használata.

Nézd meg a médiát: a televíziót, a filmeket – minden arról szól, hogy az erőszakkal eléred az utat. Mind a jó fiúk, mind a rossz fiúk használják. Tehát az emberiségnek szóló üzenet: lőnek, megroppantanak, és végigsétálnak az életen.

Ez nem az a tudatszint, amelyhez a gyerekeket  hozzá kellene szoktatni. Tehát, ha ezt a módszert használják az otthoni környezetben, a gyermek elfogadja az erőszakot mint elfogadott viselkedési eszközt.

Ezek a gyerekek nagyon intelligensek. Ők tisztelik a tiszteletet; Ragaszkodnak ahhoz, hogy az igazat mondják nekik, függetlenül attól, hogy mi az igazság. Ha a szülő semmilyen módon nem őszinte a gyermekhez, a gyermek ezt megtudja, és általában elkezd játszmázni.

Légy nagyon tudatos a gyermek viselkedéséről, amikor valami hasonló történik , vagy ha valami a családban van, ami nem harmonikusan áramlik. Talán nem vagy teljesen őszinte magaddal, és a gyermek a te nevedben jár el.

Számos alkalommal tanúi lehetünk annak, hogy például egy anya túlterjedt a határain , akkor a gyermeke is. Például folyamatosan beavatkozik az anya időbeosztásába, és minden alkalommal, amikor valamilyen munkával kapcsolatos tevékenységet szeretne tenni, vagy meghaladja a korlátját, a gyermek kérni fogja a figyelmét, így vagy úgy: pl folytatja a lázadást, ellenszegülést, vagy megbetegszik. Amint az anya rájön, hogy időre és pihenésre vágyik,/ és a gyerek megérezte ezt/ csodálatosan meggyógyul a gyermek, vagy megváltozik a gyermek egész hangulata. Ezek a gyerekek tükrök. Ez nagyon fontos. Az önfegyelmezéssel, fegyelmezed a gyermeket.

A "fegyelem" szó a latin disciplinare szóból származik, ami "tanítani". Tehát ezeknek a gyerekeknek a fegyelmezése a tanításukról szól. A fegyelmezés maga arról szól, hogy tanítson magának új utakat és új rendszereket az élet kezelésével kapcsolatban. Minden apró dolgot, amit csinálsz, minden aprócska dolgot, amit mondasz, a gyermeked felszívja, és kivetíti azt, tükrözi azt rögtön, néha nagyon szórakoztató módon, és néha rémisztő módon. Azonban ezeknek a gyerekeknek szükségük van a támogatásra és az őszinteségre a következetesség és a magyarázat révén.

Korábban azt mondtuk, hogy ezeknek a gyermekeknek egy része nagyon érzékeny lehet. Ez azért van, mert az energiarendszerük érzékeny, és éppúgy, mint sok különböző felnőtt a bolygón, ezért sok különböző gyermek is. Néhányan erősek és hangosak,  már már agresszívak - ez a természetes energiafrekvenciájuk.

Az Új  gyermekek a többsége érzékeny, mert olyan világból vagy helyről származnak, ahol az energia nagyon, nagyon tiszta, sima. Közülük sokan nem rendelkeztek több száz inkarnációval, mint itt a legtöbb felnőtt ember.. Néhányan közülük csak legfeljebb három életet élhettek meg a Föld síkján. Ezért nagyon ki kell igazítani ezt a nagyon zajos, nagyon agresszív bolygót, és sokat kell nekik alkalmazkodniuk a rendszerhez.

Az egyik olyan dolog, amihez a gyerekeknek a leginkább nehéz alkalmazkodni, az oktatási rendszer, mert nem támogatja igazi szükségleteiket. A gyerekek közül sokan nem akarnak iskolába járni, vagy - különösen az érzékenyek – olyan helyzetbe kerülhetnek, ahol zaklatják, kinevetik vagy teljesen elutasítják őket, és az érzés, ami a kiközösítéssel jár, mélyen beléjük vésődik. Mivel ezek a gyerekek fejlettebbek, nem azt jelenti, hogy nem ártanak egymásnak. A gyermekeket a családi környezet befolyásolja, amint azt már említettem, és a szülők, a testvérek és a családtagok által feltüntetett programozás a játszótéren lejátszódik. Azok a gyermekek, akik hajlamosak egymás ellen menni, összeverekedni, ők azok, akiknek annyi szeretetre és támogatásra van szükségük, amennyi csak lehetséges, mert a merevség, az ítélet és az elválasztás rendszerébe esnek, miközben ezek a gyerekek azért jöttek, hogy mást mutathassanak nekünk.

Mindannyian - függetlenül attól, hogy fizikai testtel vagy fizikai test nélkül vagyunk-e: mindannyian új módot tanítunk.

Minden figyelem a Földre irányul ebben az időben, hogy megnézzük, hogy ezek az új gyerekek milyen változásokat hoznak, és ezen keresztül tanulunk is. A szenzitív/érzékeny gyerekeknek meg kell mondani, hogy mennyire szeretik és támogatják őket. Meg kell érteniük, hogy a többi gyerek nem ugyanolyan, és oka van a magatartásuknak, és ezt bármilyen módon megmagyarázhatod, de ne különítsd el érzékeny gyermeked a világ többi részétől, azért, mert te zavarba jössz attól, ahogy ő viselkedik. Inkább tanítsd meg a gyermeki bölcsesség eszközeit, hogy láthassa az illúziót, ahol megkeresheti a bölcs megoldást, hogy beilleszkedjen a rendszerbe, ahová eljött.

Megköszönöm, hogy találkoztunk ezen a napon; Mert eljöttél, hogy meghallgasd, amire a gyerekeknek szüksége van. Olyan emberekre, mint te, hogy meghallgassák. Minél többet látod ezeket a gyerekeket, isteni lényeknek, annál inkább megismered saját lényed isteniségét, és ezen keresztül erősödve, szellemedben és bölcsességedben növekedni fogsz.

Ezek a gyerekek azért jöttek, hogy előkészítsék az utat a jövő számára, és ahogy elismerik hatalmukat, láthatóvá válik, hogy az erejük az új világ hasznára válik.

Soha ne irányítsd akaratodat másra, és ne ítéld el gyermekeiddel való viselkedését senkinek, mutass más módot példaként.

Átölelünk Krisztus fényével mindannyiótokat, gyermekeidet és családodat, és jöjjön el hozzád, a harmónia, a béke, az elfogadás, a megértés és a kölcsönös szeretet, az élet valódi aspektusainak megtapasztalása, amely örömet és harmóniát eredményez. Bízz a sok láthatatlan karban, amely megtart, és tudj róla, hogy soha nem vagy egyedül.

Kuthumi vagyok, a világosság, a szeretet és a bölcsesség ura, és szeretettel köszöntelek és megáldalak. Adonai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mária Magdolna – Megbocsátás Törvénye és 1-7. Föld Kapuk

Mária Magdolna – Megbocsátás Törvénye és 1-7. Föld Kapuk   Csatornázta: Michelle Eloff© Dél-Afrika, Johannesburg, 2010. április 29 Fordí...